Kling communicatie
info@klingcommunicatie.nl
T 06 547 857 16

Keyserswey 51
2201 CX
Noordwijk


PR & Marketing

Amerika smult stroopwafels

Typisch Nederlands, maar toch heel Amerikaans opgezet. EatDutchWaffles.com verkoopt sinds het voorjaar van 2011 stroopwafels in Amerika. Het bedrijf focust zich op dit moment op de verkoop op markten en evenementen en doet dit op de traditionele Nederlandse wijze. Gewoon lekker vers! Lees meer »
Opdrachtgever:
Opdracht:
EatDutchWaffles.com
Internationaal PR & Marketing strategie

Gratis parkeren in Noordwijk

Deze zomer kan je gratis parkeren in Noordwijk. Dus geen gesjouw met overvolle strandtassen en eindeloos rondjes rijden zoekend naar een krappe parkeerplaats. Noordwijk Marketing en de gemeente Noordwijk bieden met deze actie dagtoeristen in Noordwijk extra service.

Kling Communicatie heeft eerst een poging gedaan om de hele zomer prachtig strandweer te regelen. Helaas slaagde deze missie in juli niet, dus nu werken wij hard aan de promotie voor de Strandpendel voor alle zomerse zondagen in augustus en de eerste zondag van september.
Opdrachtgever:
Opdracht:
Noordwijk Marketing
Promotie Strandpendel

Finis maakt zwemmen nog leuker

Finis staat voor een innovatief zwemmerk met Olympische roots. In Amerika geniet Finis grote bekendheid door zwemmen leuker te maken met onderwater MP3-spelers, maar ook waardevolle hulpmiddelen als o.a. snorkels, flippers en peddels.

Na Amerika wordt het nu tijd voor Finis om ook Europa te veroveren. Kling Communicatie krijgt de komende maanden te tijd om aan de Nederlandse zwem- en triathlonwereld duidelijk te maken dat Finis zwemmen nog leuker maakt.

Kling Public Relations zet daarvoor de marketing & PR-strategie uit in Nederland en BelgiŽ.
Opdrachtgever:
Opdracht:
ZwemFinis.nl
PR & Marketing plan

StartEasy maakt starters wijzer

Heeft Nederland echt behoefte aan meer goedkope woningen voor starters? Dat vraagstuk laat StartEasy graag over aan de politiek, maar starters kunnen in ieder geval wel wat hulp gebruiken. Dure leningen, overbodige verzekeringen en koopcontracten waarvan de starter geen woord begrijpt.

StartEasy maakt starten op de woningmarkt makkelijker. Kling Communicatie werkt door het opzetten van diverse communicatiemiddelen hard aan het vergroten van de naamsbekendheid van deze handige website.
Opdrachtgever:
Opdracht:
StartEasy.nl
Opzetten publiciteitsacties

SNS Bank Jan Mesker

SNS Bank Jan Mesker opende in juni 2011 haar deuren. In de Noordwijkse Kerkstraat start bankier en ondernemer Jan Mesker een jarenlange droom. Een eigen bank! Kling Communicatie helpt Jan Mesker om te zorgen voor de publiciteit rondom de opening, zet advertentiecampagnes op en werkt achter de schermen hard aan het vergroten van de naamsbekendheid. Want natuurlijk moet heel Noordwijk, Noordwijkerhout, Voorhout en Sassenheim weten dat zij voor hun bankzaken voortaan bij SNS Bank Jan Mesker kunnen binnen lopen.
Opdrachtgever:
Opdracht:
SNS Bank Jan Mesker
Introductie SNS Bank Jan Mesker / Advertentiecampagne

Coremolen

Een prachtig appartementencomplex met kansen voor startende woningzoekers. Midden in het hart van de Bollenstreek en nog eens betaalbaar ook. Aan ons de taak om de starters aan te spreken in de media met persberichten, advertenties en nieuwsbrieven. Daarnaast stond nog een flinke redactionele klus te wachten met de (eind)redactie van de verkoopbrochure. Ondertussen krijgt het complex langzaam vorm. De eerste palen zitten in de grond en eind 2012 ontvangen de eerste bewoners naar verwachting de sleutel van hun nieuwe appartement.
Opdrachtgever:
Opdracht:
Van der Poel Vastgoed BV.
Public Relations & Marketing plan